Dodatkowe informacje o Filtr paliwa 30-01-111 ASHIKA
Parametry | |
Rodzaj filtra: | Filtr przewodowy |
Długość [mm]: | 118 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 61 |
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: | IN/OUT: 8 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ALCOFILTER | SP-2041 |
ALCOFILTER | SP-2058 |
AMC FILTER | IF-3350 |
AMC FILTER | NF-2254 |
AMC FILTER | NF-2354 |
AMC FILTER | NF-2460 |
AMC FILTER | NF-2554 |
APXENERGY | X159903 |
ASHUKI | 0399-5201 |
ASHUKI | N003-18 |
ASHUKI | N003-30 |
AVS AUTOPA | EA529 |
BBFREDLINE | 37NI006 |
BLUEPRINT | ADN12329 |
BOSCH | 0 986 450 001 |
BOSCH | 0450902151 |
BOSCH | 0986450101 |
CHAMPION | L 215 |
CHAMPION | L213 |
CHAMPION | L215/606 |
CLEANF | MB 970 |
CLEANF | MB022 |
CLEANF | MBNA 970 |
COMLINE | CNS13004 |
COMLINE | EFF099 |
DELPHI | FF0043 |
DELPHI | FF0069 |
DELPHI | FF0070 |
DOYEN | NF2354 |
FEBI | 34043 |
FI.BA | FB-70 |
FILTRON | PP903 |
FORD | 1112653 |
FRAM | G4777 |
FRAM | G5312 |
HBJAKOPART | J1331025 |
HEN | H163WK |
HEN | H82WK01 |
HONGYAN | 37NI006 |
IAP | 122-13076 |
IAP | 122-13081 |
IAP | 122-13086 |
IAP | 122-13120 |
IPS PARTS | IFG-3111 |
ISUZU | 8941257840 |
ISUZU | 94125784 |
JAPANPAR | FC-111S |
JAPKO | 30111 |
KAISHIN | FC236 |
KAMOKA | F304301 |
KAVO PARTS | NF-2254 |
KAVO PARTS | NF-2460 |
KAVO PARTS | NF-2554 |
KNECHT | 09884651 |
KNECHT | KL 171 |
KNECHT | KL86 |
MAG | 150020003100 |
MAG | 213908030900 |
MAG | FI24 |
MAG | FI50 |
MAHLE | 09884669 |
MAHLE | KL 171 |
MAHLE | KL86 |
MANN | WK 66 |
MDR | MFF-3111 |
MEATDORIA | 4088 |
NIPPARTS | J1331011 |
NIPPARTS | J1331013 |
NIPPARTS | J1331025 |
NIPPARTS | N1330913 |
NISSAN | 16400-0W010 |
NISSAN | 16400-41B05 |
NISSAN | 16400-41B25 |
NISSAN | 16400-9F927 |
NISSAN | 16400-F5100 |
NISSAN | 16400-G9601 |
NISSAN | 16400-V2700 |
NISSAN | 16400-V2705 |
NISSAN | 164000W005 |
NISSAN | 164000W01A |
NISSAN | 1640041B00 |
NISSAN | 1640041B1A |
NISSAN | 1640041B26 |
NISSAN | 164009F925 |
NISSAN | 164009F928 |
NISSAN | 164009F928KE |
NISSAN | 16400D0300 |
NISSAN | A640M41BM0SA |
NPS | N133N11 |
PURFLU | EP139 |
PUROLATOR | F43178 |
PUROLATOR | F57703 |
QUINTON HA | G4777 |
QUINTON HA | WF8099 |
SAKURA | FS8001 |
SAKURA | FS8006 |
SAKURA | FS8007 |
SCT | ST 308/1 |
SOFIMA | S 1529 B |
SOFIMA | S 1611 B |
SOFIMA | S 1665 B |
SOFIMA | S1501B |
SOGEFIPRO | FT5207 |
SOGEFIPRO | FT5270 |
STELLOX | 21-00171-SX |
TECNECO FI | IN4777 |
TECNECO FI | IN93 |
TECNECO FI | IN94 |
TECNOCAR | B31 |
TECNOCAR | B94 |
UFI | 31.529.00 |
UNION | F240 |
VIC | FC-220 |
VIC | FC-222 |
VIC | FC-225 |
VIC | FC-236 |
WIXFILTERS | WF8099 |
Opinie o Filtr paliwa 30-01-111 ASHIKA
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Kupiłem ten filtr do mojego Chevroleta i jestem mega zadowolony. Ciężko w to uwierzyć, ale już po wymianie widzę ogromną różnicę podczas jazdy. Dotychczas mój samochód był jakby słabszy, lecz jest to efektem słabej jakości poprzedniego filtra. Ten jest duzo lepszy
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Mam starszy model Hondy Acord, więc podczas wymiany części nie potrzebuje niczego drogiego. Ostatnio kupiłem ten filtr paliwa i w zupełności mi wystarcza bo dobrze sprawdza się w praktyce. Polecam! ;)
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr paliwa 30-01-111
Filtr paliwa i obudowa filtra
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
ASHIKA
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.
Cechy Cześci
Filtr przewodowy - Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.