Dodatkowe informacje o Filtr oleju FO224 MULLER FILTER
Parametry | |
Rodzaj filtra: | Filtr przykręcany |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 76 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 72 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 62 |
Wymiar gwintu: | 3/4"-16 |
Wysokość [mm]: | 125 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ACDELCO | AC 124 |
ACDELCO | SJ |
ACDELCO | X 18 |
ACDELCO | X 4019 E |
ACDELCO | X 501 |
ACDELCO | X 504 |
ACDELCO | X 87 |
ALCOFILTER | SP-930 |
AMC FILTER | NO-222 |
ARMAFILT | O-76/120.0 |
ASAS | SP 402/A BVK |
ASAS | SP 982 |
BALDW | B143 |
BALDW | B298 |
BECKARNLEY | 041-8140 |
BMW | 11 42 1 266 773 |
BMW | 11 42 1 287 836 |
BMW | 11 42 1 707 779 |
BMW | 11 42 1 761 087 |
BMW | 11 42 9 061 198 |
BOSCH | 0 451 103 024 |
BOSCH | 0 451 103 051 |
BOSCH | 0 451 103 069 |
BOSCH | 0 451 103 086 |
BOSCH | 0 451 103 091 |
BOSCH | 0 451 104 515 |
BOSCH | 0451103024 |
BOSCH | 0451103051 |
BOSCH | 0451103069 |
BOSCH | 0451103086 |
BOSCH | 0451103091 |
BOSCH | 0451104515 |
BOSCH | 9 457 281 280 |
BOSCH | 9 457 282 280 |
BOSCH | F 026 408 901 |
BOSCH | P3086 |
BOSCH | P8901 |
CASE | 1 276 810 C 1 |
CASE | 3 147 441 |
CASE | 3 147 441 R 91 |
CASE | 3 147 441 R 92 |
CASE | S-62427 |
CHAMP | LS 65 |
CHAMP | PH 26 |
CHAMP | PH 561 |
CHAMPION | C 168 |
CHAMPION | C 168/606 |
CHAMPION | COF100168S |
CITRO | 5417 584 |
CLEANF | DO 310 |
CLEANF | DO 840 |
COMLINE | EOF053 |
COMLINE | EOF113 |
COOPE | Z 518 |
COOPE | Z 88 |
COOPERSFIA | FT4760 |
COOPERSFIA | FT4899 |
CROSL | 2093 |
CROSL | 2105 |
CROSL | 371 |
DELPHI | FX0087 |
DELPHI | FX0142 |
DIGOEMA | DGM/O 719/5 |
DONALDSON | P551254 |
DONIT | 43.10.37 |
DONIT | 43.10.56 |
ELOFIC | EXL-139 |
FEBI | 26873 |
FILFILTER | ZP 523 |
FILFILTER | ZP 523 A |
FILFILTER | ZP 523 A2 |
FILMAR | SO8115 |
FILMAR | SO8329 |
FILTRON | OP 559 |
FLEETGUARD | LF3490 |
FLEETGUARD | LF3499 |
FORD | 1498 016 |
FORD | 5000 184 |
FORD | 5000 186 |
FORD | 5012 556 |
FORD | 5012 651 |
FRAD | 17.33.03/110 |
FRAD | 26.43.01/110 |
FRAM | C1671 |
FRAM | PH28165 |
FRAM | PH2957 |
GIF | GL 271 |
GIF | GL 288 |
GIF | GL 340 |
GM | 7984340 |
GM | 93156186 |
GM | 93892090 |
GM | 9975233 |
HEN | H14/1W |
HEN | H14W02 |
HEN | H14W07 |
JOHN DEERE | HE1220338 |
KNECHT | AW 62 |
KOLBENSCHM | 051-OS |
KOLBENSCHM | 139-OS |
KOLBENSCHM | 50 013 051 |
KOLBENSCHM | 50 013 139 |
KUBOT | 15213-3209-0 |
KUBOT | 15213-3243-0 |
LAUTR | ELH 4164 |
LAUTR | ELH 4719 |
LUBERFINER | LFP 227 |
LUBERFINER | PH 2861 |
LUBERFINER | PH 561 |
LUCAS_ELEC | EDL 186 |
LUCCAV | EDL186 |
MAHLE | HC 45 |
MAHLE | HC 7 |
MAHLE | OC 49 |
MANN | W7035 |
MANN | W712/21 |
MANN | W712/43 |
MANN | W712/6 |
MANN | W719/15 |
MANN | W719/27 |
MANN | W719/4 |
MAPCO | 64607 |
MECAFILTER | ELH4164 |
MECAFILTER | ELH4719 |
MERCEDES-BENZ | 003 094 06 01 |
MERCEDES-BENZ | 003 184 06 01 |
MERCEDES-BENZ | 0030940601 |
MERCEDES-BENZ | 0031840601 |
MERCEDES-BENZ | A 003 094 06 01 |
MERCEDES-BENZ | A 003 184 06 01 |
MISFAT | Z130B |
MONARK | 30 738 125 |
MOTAQUIP | VFL 214 |
Motorcraft | EFL 048 |
Motorcraft | EFL 284 |
O_K | 765 449 |
P.B.R. | BC-1104 |
P.B.R. | BC-1152 |
P.B.R. | BC-1329 |
PURFLU | LS171 |
PURFLU | LS188B |
PURFLU | LS425 |
PUROLATOR | L 27253 |
PUROLATOR | PC 213 |
PUROLATOR | PC 213 O.F. |
PUROLATOR | PC 233 |
PUROLATOR | PC 253 |
PUROLATOR | PC 30 |
PUROLATOR | PC 32 |
PUROLATOR | PC 32/1 |
PUROLATOR | PER 202 M 25 |
PUROLATOR | PER 202 MIC 25 |
PZL | PP-46 |
PZL | PP-461 |
RYCO | Z63 |
SCT | SM 111 |
SOFIMA | S 4220 R |
SOGEFIPRO | FT0476 |
TECNOCAR | R224 |
TECNOCAR | R57 |
TEHO | 4145 |
TEHO | OK 145 |
TJFIL | FB 5303 |
UFI | 23.130.02 |
UNI | GFE 244 |
UNICO F. | LI 7123/15 |
UNICO F. | LI7123/4 |
UNIPART | GFE244 |
VALEO | 586081 |
VM | 4 115 064 |
VOLVO | 1526187 |
VOLVO | 1526188 |
VOLVO | 1526188-6 |
WIXFILTERS | 51249 |
WIXFILTERS | WL7110 |
Dowiedz się więcej:
Filtry oleju typu Spin-On. Dlaczego wciąż są tak popularne i w jaki sposób należy określać ich jakość?
Jak wymienić filtr oleju?
Wyprzedaż olejów silnikowych, rabaty na filtry!
Przegrodowe, energetyczne oraz złożone filtry oleju silnikowego. Czym są, jak działają i w jaki sposób różnią się od pozostałych
Jak działa filtr oleju?
Jak często wymieniać filtr oleju?
Filtry w aucie: kiedy i jak je wymieniać?
Opinie o Filtr oleju FO224 MULLER FILTER
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr oleju FO224
Filtr oleju
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
MULLER FILTER
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to:
- ciągłe inwestycje w badania i rozwój, o czym świadczy chociażby budowa centrum badawczo-rozwojowego, które zostało oddane do użytku w 2017 roku;
- nowoczesny park maszynowy;
- partnerzy posiadający homologację od producentów OEM;
- System kontroli jakości z wymaganiami ISO (Certyfikat 2002 ISO 9001:2000, Certyfikat 2008 ISO 14001);
- stały rozwój i rozbudowa:
- 2000 rok – nowa fabryka w Luserna;
- 2005 rok - nowa lina produkcji filtrów ekologicznych;
- 2014 rok - nowy magazyn centralny;
- 2016 rok - nowa fabryka filtrów powietrza.
Cechy Cześci
Filtr przykręcany - Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.