Dodatkowe informacje o Filtr oleju E32HD26 HENGST FILTER
Parametry | |
Rodzaj filtra: | Wkład filtra |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 65 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 29 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Wysokość [mm]: | 156 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ACDELCO | AC 6211 E |
ALCOFILTER | MD-459 |
ARMAFILT | OB-64/155.0 |
ASHIKA | 10-ECO109 |
BMW | 11 42 7 787 697 |
BOSCH | 1 457 429 185 |
BOSCH | P 9185 |
CHAMPION | COF100545E |
CHAMPION | XE 545 |
CHAMPION | XE545/606 |
CLEANF | ML1723 |
COOPE | G1506 |
COOPERSFIA | FA5636 |
COOPERSFIA | FA5636ECO |
CROSL | 2261 |
DELPHI | FX20040 |
DENCKERMAN | A210251 |
DENCKERMAN | A210517 |
FEBI | 26706 |
FILFILTER | MLE 1448 A |
FILTRON | OE 649/7 |
FRAM | CH9528ECO |
GUD | M15 |
HOFFER | 7584048 |
JAPANPAR | FO-ECO109 |
JAPKO | 1ECO109 |
JPG | 1418500900 |
JPG | 1418500909 |
KAGER | 10-0213 |
KNECHT | OX 368 D1 |
KNECHT | OX 368 D1 ECO |
KNECHT | OX 368D |
KNECHT | OX 368D ECO |
KOLBENSCHM | 50013628 |
KOLBENSCHM | 628-OX |
LAUTR | I39 |
M-Filter | MU 1207 |
MAG | 152071758830 |
MAG | 71758830 |
MANN | HU 722 x |
MAPCO | 64865 |
MEATDORIA | 14048 |
MECAFILTER | ELH4327 |
MEYLE | 314 114 0003 |
MEYLE | MOF0124 |
MISFAT | L021 |
MOTAQUIP | VFL499 |
MULLER FIL | FOP242 |
PBR | AC-8065 |
PURFLU | L347 |
PUROLATOR | L38297 |
QUINTON HA | QFL0169 |
SCT | SH 453 |
SCT | SH 453 L |
SCT | SH 453 P |
SOFIMA | S 5021 PE |
TECNECO FI | OL 0242-E |
TECNOCAR | OP242 |
TEHO | 5537 |
UFI | 25.021.00 |
UNICO F. | EL 6155 x |
VAICO | V20-0633 |
VALEO | 586511 |
WIXFILTERS | WL7303 |
Dowiedz się więcej:
Filtry oleju typu Spin-On. Dlaczego wciąż są tak popularne i w jaki sposób należy określać ich jakość?
Jak wymienić filtr oleju?
Wyprzedaż olejów silnikowych, rabaty na filtry!
Przegrodowe, energetyczne oraz złożone filtry oleju silnikowego. Czym są, jak działają i w jaki sposób różnią się od pozostałych
Jak działa filtr oleju?
Jak często wymieniać filtr oleju?
Filtry w aucie: kiedy i jak je wymieniać?
Opinie o Filtr oleju E32HD26 HENGST FILTER
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr oleju E32H D26
Filtr oleju
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
HENGST FILTER
Hengst to marka części zamiennych, która może pochwalić się bogatym asortymentem filtrów samochodowych. Największym sukcesem tej firmy są jej nieustające poczynania w dostarczaniu unikalnych i wysokiej jakości filtrów do aut, przy jednoczesnym zapewnieniu dużej ilości numerów referencyjnych.
Ze względu na ogromny sukces marki, Hengst rozszerzył swoje zakłady produkcyjne i centra badawcze na różne obszary na świecie, w tym m.in. w Niemczech i Chinach, z główną siedzibą firmy w USA. Do dnia dzisiejszego Hengst kontynuuje swoje zaangażowanie w dostarczaniu filtrów samochodowych najwyższej klasy.
Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Hengst jest niezawodną marką w branży motoryzacyjnej. W przeciwieństwie do typowych filtrów samochodowych, Hengst daje gwarancję, że dostarczane przez markę filtry mają bardzo wysoką zdolność absorpcji i filtracji. Firma dba również o to, aby produkowane filtry były wykonane z wysokiej jakości materiałów, by wytrzymać trudne warunki pracy (np. filtry oleju).
Filtry samochodowe będą kompatybilne zarówno ze starszymi samochodami, jak i nowoczesnymi pojazdami. Trwałość i optymalna wydajność filtrów jest gwarantowana przez długi okres czasu. Hengst oferuje wszystkie standardowe rodzaje filtrów: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa oraz kabinowe. Ponadto w ofercie znaleźć można także filtry przekładni kierowniczej oraz podzespoły dla poszczególnych filtrów (obudowy, uszczelki).
Z filtrów marki Hengst korzysta wiele koncernów motoryzacyjnych, które decydują się na montaż tej właśnie marki w swoich samochodach. Filtry dedykowane rynkowi części zamiennych spełniają wszelkie wymagania OE.
Cechy Cześci
Wkład filtra - Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.