Dodatkowe informacje o Filtr kabinowy CCF0237 CHAMPION
Parametry | |
Długość [mm]: | 231 |
Szerokość [mm]: | 173 |
Wysokość [mm]: | 17 |
Rodzaj połączenia: | Pudełko |
Rodzaj filtra: | Filtr przeciwpyłkowy |
Rodzaj filtra: | Filtr cząstek stałych |
Długożć opakowania [cm]: | 31,8 |
Szerokość opakowania [cm]: | 25,2 |
Wysokość opakowania [cm]: | 3,9 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
BOSCH | 1 987 432 027 |
CLEANF | NC2018 |
COOPERSFIA | PC8022 |
CORTECO | 21651916 |
DENSO | DCF034P |
FILTRON | K1022 |
FRAM | CF5848 |
HEN | E952LI |
JAPANPAR | NA |
KNECHT | LA 23 |
MAHLE | LA 23 |
MANN | CU 2525 |
MECAFILTER | ELR7029 |
PURFLU | AH117 |
RENAULT | 7700834816LHD |
RENAULT | 7700835266RHD |
SOFIMA | S3018C |
TECNOCAR | E320 |
UFI | 53.018.00 |
VALEO | 698173 |
WIXFILTERS | WP6844 |
Dowiedz się więcej:
Opinie o Filtr kabinowy CCF0237 CHAMPION
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr kabinowy CCF0237
Filtr kabinowy - przeciwpyłkowy
Filtry kabinowe zwane również filtrami przeciwpyłowymi służą do filtrowania świeżego powietrza w kabinie pasażerskiej, lub kabinie kierowcy oraz do ochrony znajdujących się w niej osób przed brudem, pyłkami, zanieczyszczeniami i wszelkimi aerozolami, bakteriami i ozonem. Dzięki temu alergicy mogą być skutecznie chronieni przed nasileniem objawów alergii i kataru siennego.
Standardowe filtry wykonane z celulozy lub plastiku skutecznie filtrują wszelkiego rodzaju pyły i zanieczyszczenia z powietrza, którym oddychamy. W celu ochrony wnętrza przed nieprzyjemnymi, a nawet szkodliwymi zapachami, należy użyć węgla aktywnego. Można go nałożyć na medium filtracyjne jako dodatkową warstwę, nałożyć na medium nośne jako główne medium lub zastosować jako materiał sypki w pojemniku. W niektórych systemach znajdziesz standardowy filtr jako filtr wstępny, a następnie drugi filtr z węglem aktywnym.
Brudne filtry kabiny w samochodzie, ograniczają przepływ powietrza. Dmuchawa musi dostarczać więcej mocy, co grozi przegrzaniem silnika, natomiast wilgotne powietrze we wnętrzu może być słabiej odprowadzane, co może prowadzić do zaparowania szyb. Częstym powodem występowania wilgoci i pleśni w systemach klimatyzacyjnych jest zanieczyszczony filtr kabiny.
CHAMPION
Champion to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Aktualnie marka należy do koncernu motoryzacyjnego Federal-Mogul Corporation. Części samochodowe Champion można najczęściej spotkać na niezależnym rynku części zamiennych, ale to także znane i popularne podzespoły w świecie sportów motoryzacyjnych (m.in. Formuła 1).
Początkowo części zamienne Champion były przeznaczone tylko dla amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego i dedykowane poszczególnym modelom samochodów produkcji amerykańskiej. Od 1922 roku firma zaczęła jednak wprowadzać wizerunek marki także na rynek europejski, a niedługo potem również azjatycki.
Firma dostarcza także oryginalne części samochodowe do takich marek samochodowych jak Audi, Alfa Romeo, Lamborghini, Ferrari, Maserati, Bugatti, Chrysler, Dodge, Fiat, Harley, Jeep, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, Renault, Nissan, Peugeot, Rover , Subaru, Suzuki, Volvo i kilku innych.
Firma Champion słynie przede wszystkim z szerokiej gamy świec zapłonowych. Aktualnie to ponad 150 numerów referencyjnych. Ponadto w ofercie znajdziemy wycieraczki samochodowe, filtry samochodowe: oleju, kabinowe, paliwa oraz powietrza, cewki zapłonowe oraz świece żarowe dla siników wysokoprężnych.
Podstawowymi zaletami części zamiennych Champion jest ekonomia, odporność na ekstremalne warunki, wysoka jakość wykonania oraz atrakcyjne ceny. Należy również zwrócić uwagę na ich długą żywotność.
Cechy Cześci
Filtr przeciwpyłkowy - Filtr przeciwpyłkowy, potocznie zwanym jest także filtrem kabinowym. Jego zadaniem jest filtrowanie powietrza wpadającego do wnętrza samochodu, oraz zatrzymywanie wszelkich nieczystości jakie mogą zostać wciągnięte przez wentylator nawiewu kabinowego.
Filtr cząstek stałych DPF - Filtr cząstek stałych (DPF) montowany jest tylko w samochodach posiadających silnik wysokoprężny, czyli diesla. Montowany na układzie wydechowym, wyłapuje gazy spalinowe, różnego rodzaju cząstki sadzy i popiołu, dzięki czemu zostaje wyeliminowany czarny dym, który jest znany z samochodów napędzanych olejem napędowym.