Dodatkowe informacje o Cylinderek hamulcowy BWD267 TRW
Parametry | |
Ograniczenia producenta: | HOSEI |
Średnica [mm]: | 19 |
Materiał: | Żeliwo |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 2562 |
AISIN | WCT-015 |
APEC | BCY1220 |
ATE | 24321917293 |
BLUEPRINT | ADT34431 |
BORG BECK | BBW1734 |
BOSCH | 0 986 475 734 |
BOSCH | 986475734 |
BOSCH | F 026 009 734 |
BOSCH | F 026 A02 320 |
BRAKE ENG | WC1792BE |
BREMBO | A12144 |
BREMBO | A12271 |
CAR | 3255 |
DELPHI | LW61165 |
FERODO | FHW177 |
FERODO | FHW4111 |
FIRST LINE | FBW1734 |
FTE | R190001.2.1 |
GIRLING | 5004267 |
HBJAKOPART | J3232019 |
HELLA | 8AW 355 530-471 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-471 |
JURID | 214435J |
JURID | 251074J |
LPR | 5113 |
MAG | 360219230106 |
MAG | 360219230392 |
METELLI | 040670 |
METZGER | 101670 |
MGA | C1333 |
MGA | C1343 |
NK | 804529 |
NK | 804545 |
PAGID | 72071 |
PBR | JB9540 |
PEX | 119191 |
PEX | 119623 |
QUINTON HA | BWC3775 |
REMSA | C151952 |
ROADHOUS | 1519.52 |
SEIKEN | SWT812 |
TEXTAR | 34010100 |
TEXTAR | 34066100 |
TOYOT | 47570-20060 |
TOYOT | 47570-20080 |
TRISCAN | 813013028 |
TRUSTING | CF213 |
WOKING | C1519.52 |
Dowiedz się więcej:
Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Rabaty na hamulce ATE
Odbierz 10% zniżki na hamulce ATE i Textar!
Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie
Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?
Opinie o Cylinderek hamulcowy BWD267 TRW
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
POLECAM
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Cylinderek hamulcowy BWD267
Cylinderek hamulcowy koła
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
TRW
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.
Cechy Cześci
Żeliwo - Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.