Cylinderek hamulcowy TRW BWD267

Cylinderek hamulcowy TRW  BWD267
Cylinderek hamulcowy TRW BWD267
Powiększ
TRW

Producent: TRW

Kod produktu: BWD267

Jednostka: szt.

Ograniczenia producenta: HOSEI

Średnica [mm]: 19

Materiał: Żeliwo Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.
dowiedz się więcej...

Lokalizacja w aucie: z lewej, z tyłu, oś tylna strona lewa Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.
dowiedz się więcej...

EAN: 3322937048564

Stan: Fabrycznie nowy

38,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Cylinderek hamulcowy BWD267 TRW

Parametry
Ograniczenia producenta:  HOSEI
Średnica [mm]:  19
Materiał:  Żeliwo
Część znajduje się w kategorii: Cylinderek hamulcowy koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 2562
AISIN WCT-015
APEC BCY1220
ATE 24321917293
BLUEPRINT ADT34431
BORG BECK BBW1734
BOSCH 0 986 475 734
BOSCH 986475734
BOSCH F 026 009 734
BOSCH F 026 A02 320
BRAKE ENG WC1792BE
BREMBO A12144
BREMBO A12271
CAR 3255
DELPHI LW61165
FERODO FHW177
FERODO FHW4111
FIRST LINE FBW1734
FTE R190001.2.1
GIRLING 5004267
HBJAKOPART J3232019
HELLA 8AW 355 530-471
HELLAPAGID 8AW 355 530-471
JURID 214435J
JURID 251074J
LPR 5113
MAG 360219230106
MAG 360219230392
METELLI 040670
METZGER 101670
MGA C1333
MGA C1343
NK 804529
NK 804545
PAGID 72071
PBR JB9540
PEX 119191
PEX 119623
QUINTON HA BWC3775
REMSA C151952
ROADHOUS 1519.52
SEIKEN SWT812
TEXTAR 34010100
TEXTAR 34066100
TOYOT 47570-20060
TOYOT 47570-20080
TRISCAN 813013028
TRUSTING CF213
WOKING C1519.52
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Cylinderek hamulcowy BWD267 TRW

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2022-05-22
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Działa bez zarzutu
opinie puchar
2015-12-29
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Korzystam z wielu części tego producenta i tym razem brak zastrzeżeń. Polceam
opinie puchar
2015-08-28
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam TEN cylinderek już od roku jeżdżę bez usterek:))))) Świetna jakość produktu!!!!!!!
POLECAM

Co sądzisz o produkcie: Cylinderek hamulcowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Cylinderek hamulcowy BWD267

Cylinderek hamulcowy koła

Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.

Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.

Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.

Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.

Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.

TRW

TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.

Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.

Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.

Cechy Cześci

Żeliwo - Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Obsługa klienta