Dodatkowe informacje o Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 969001 NISSENS
Parametry | |
Rodzaj chłodzenia: | Chłodzony powietrzem |
Długość sieci [mm]: | 688 |
Szerokość sieci [mm]: | 421 |
Głębokość sieci [mm]: | 30 |
Materiał zbiornika wody (chłodnica): | Tworzywo sztuczne |
Materiał żeber chłodzących: | Aluminium |
Rodzaj chłodnicy: | Żebra chłodzące lutowane |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AKS DASIS | 227006N |
AKS DASIS | 227007N |
ARD | VOLV8070 |
ARD | VOLV8080 |
AVA | VO4136 |
AVA | VO4137 |
AVA | VOA4136 |
AVA | VOA4137 |
BH SERVICE | 8ML376988514 |
BH SERVICE | 8ML376988524 |
BH SERVICE | 8ML376988564 |
FRIGAIR | 07113030 |
FRIGAIR | 07113031 |
FRIGAIR | 7113031 |
JDEUS | 831M53A |
JDEUS | 831M54A |
KLOKKERH | 9047304137 |
MAHLE | CI518000S |
MAHLE | CI522000S |
NRF | 30249 |
NRF | 30501 |
NRF | 30931 |
SCHLIECKMA | 60594136 |
SCHLIECKMA | 60594137 |
VALEO | 818279 |
VALEO | 818281 |
VALEO | 818283 |
VOLVO | 30741580 |
VOLVO | 30748809 |
VOLVO | 31274554 |
VOLVO | 8649471 |
VOLVO | 8671694 |
VOLVO | 9161207 |
WEZEL | 59004136 |
WEZEL | 59004137 |
WEZEL | 59004902 |
WEZEL | 59004903 |
Dowiedz się więcej:
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Opinie o Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 969001 NISSENS
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Mam tą chłodnice w swoim Audi od tygodnia. Jak na razie wszystko super i mam nadzieje ze jak najdłużej. Co do iPatrs to nie mozna złego słowa powiedzieć. Moim zdaniem sklep naprawde godny polecenia...
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Trochę kosztuje, ale na prawdę bardzo dobra chłodnica. Kupiłem ją tydzień temu do mojego Multivana i jak na razie nie ma co narzekać. Sklep iPatrs jest naprawde dobrym miejscem na zakupy motoryzacyjne. Polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Dobrej chłodnicy szukałem od kilku dni i po przeczytaniu opinii w internecie kupiłem tą od Nissens. Podobno najlepsza firma. Zobaczymy jak sprawdzi sie w praktyce, mam nadzieje ze posłuży długo. Na razie super. Ode mnie 5/5
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Do swojego BMW 5 szukałem dobrej chłodnicy i mechanik polecił mi konkretnie ten model. W iPatrs znalazlem go w przystępnej cenie, a często tu sprawdzam części. Mam ją już zamontowaną i nie mam co narzekac, dobrze sie sprawuje
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Nissens to bardzo dobra firma produkująca chłodnice, więc od początku wiedziałem ze kupie własnie produkt tej marki, jednak musiał pasować do mojego auta. Po rozmowie telefonicznej doradzono mi ten model i faktycznie jest idealny. Super sklep i świetna obsługa
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Nie wiedziałem jaką chłodnice kupić bo zastanawiałem się nad dwoma, ale mechanik powiedział, żebmy założył Nissensa bo to bardzo solidna firma. Jeżdżę już na tej chłodnicy chwilę i nic sie nie dzieje. Polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Efektywny, bardzo trwały intercooler, który nie sprawia problemów, a to chyba najważniejsze w przypadku tego typu części. Co prawda musiałem wymienić tę chłodnicę doładowującą jakiś czas temu, dlatego zamówiłem nowy egzemplarz w iparts i dlatego piszę teraz ten komentarz, jednak to zupełnie nie była wina wadliwego elementu. Miałem po protu armagedon w moje beemce po stłuczce na skrzyżowaniu i chłodnica zaczęła przeciekać. Była już trochę wysłużona, bo od nowości korzystałem z tej samej chłodnicy, mimo to jej stan był całkiem dobry. Nie wspomniałem chyba, że to była taka sama chłodnica, jak ta którą teraz kupiłem, bo Nissens dostarcza części układu chłodzenia do BMW. W każdym razie byłem zadowolony z tego intercoolera, więc teraz zamówiłem ten sam. Korzystam już, jest wszystko ok i pewnie tak pozostanie, o ile znowu ktoś we mnie nie wjedzie na drodze.
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler 969001
Chłodnica doładowania - Intercooler
Intercooler to nieco mniej znany kierowcom, ale nadal bardzo istotny element samochodowej turbosprężarki. Podzespół ten znany jest także jako chłodnica powietrza doładowanego i należy do układu dolotowego, montowanego współcześnie zarówno w samochodach z silnikami benzynowymi, jak i Diesla.
Rola tej części samochodowej polega na schładzaniu powietrza, które wydobywa się z turbosprężarki i wpada do silnika spalinowego. Chłodnica powietrza doładowanego działa bezawaryjnie, gdy samochód jest w ogólnie dobrej kondycji. Do awarii dochodzi dopiero np. na skutek wycieku oleju, który przedostanie się do intercoolera.
Jak wszystkie części samochodowe, tak i intercooler może ulec awarii. Do najczęstszych usterek zalicza się wszelkiego rodzaju nieszczelności, które powstają z reguły na skutek korozji lub uszkodzenia mechanicznego (intercooler jest z reguły zamocowany tuż za zderzakiem, co naraża go na uderzenia m.in. kamieni).
Do typowych objawów uszkodzonego intercoolera należy zaliczyć przede wszystkim zauważalny spadek mocy. Ponadto da się spostrzec charakterystyczny świst powietrza podczas mocniejszego naciśnięcia pedału gazu. Do rzadszych symptomów awarii zalicza się z kolei szarpanie podczas ruszania czy też dławienie się silnika.
Wszelkie uszkodzenia mechaniczne chłodnicy powietrza doładowanego można dostrzec gołym okiem. Intercooler będzie pochlapany olejem lub mocno zaolejony. Wówczas nie pozostaje nic innego jak jego wymiana na nowy. Jeżeli podzespół jest szczelny a mimo wszystko nadal nie działa prawidłowo, to awarii można szukać w przewodach doprowadzających i odprowadzających powietrze (mogą być sparciałe i wystarczy je wymienić na nowe).
NISSENS
Nissens to firma motoryzacyjna , która specjalizuje się w opracowywaniu oraz produkcji części do układów chłodzenia oraz klimatyzacji. Przedsiębiorstwo produkuje zaawansowane technologicznie auto części, dedykowane samochodom osobowym, dostawczym oraz ciężarowym. Wysoka jakość części jest potwierdzona odpowiednimi certyfikatami (TS 16494, ISO 14001, ISO 9001).
Podejście firmy Nissens do procesu produkcji poszczególnych części samochodowych różni się nieco od konkurencji. Przedsiębiorstwo kładzie ogromny nacisk na rozwój centr badawczych, gdzie opracowuje się innowacyjne technologie z dziedziny motoryzacji. Posiadanie kilkunastu laboratoriów badawczych pozwala zapobiegać defektom oferowanych części, sprawiając tym samym, że to jedna z najbardziej zaufanych marek w branży motoryzacyjnej.
Wysoki poziom jakości wykonania oraz niezawodność najlepiej oddaje fakt, że Nissens dostarcza części samochodowe na pierwszy montaż do wielu renomowanych marek samochodowych produkcji amerykańskiej, europejskiej oraz azjatyckiej. Z części Nissens skorzystali m.in. Ford, Porsche, Land Rover, BMW, Jaguar, Peugeot, Saab, Dodge, Infiniti i Lexus. Ponadto marka dostarcza części samochodowe na niezależny rynek części zamiennych.
Pełny katalog Nissens obejmuje ponad 12 tysięcy samochodowych części zamiennych, których cechy odpowiadają parametrom oryginalnych odpowiedników stosowanych na wyposażeniu fabrycznym. Informacje zwrotne od właścicieli samochodów potwierdzają tę niezawodność i wysoką odporność na zużycie.
Cechy Cześci
Silnik chłodzony powietrzem - Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.
Chłodnica z żebrami chłodzącymi lutowanymi - Żebra chłodzące lutowane są gwarancją skutecznej transmisji ciepła, bez względu na jej kierunek. Co więcej, w przeciwieństwie do innych rozwiązań konstrukcyjnych wykorzystywanych do tworzenia chłodnic, lutowane żebra nie rdzewieją. Jest to efektem tego, że między żebrami, a także między żebrami i pozostałymi częściami chłodnicy, nie ma nawet najmniejszych szpar, w których mogłaby osiadać wilgoć.