Dodatkowe informacje o Cewka zapłonowa 48206 NGK
Parametry | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: | 1 |
Ilość biegunów: | 3 |
Cewka zapłonowa: | Rodzaj połączenia SAE |
Szczegółowy opis NGK 48206 Cewka zapłonowa |
Zasilanie wysokim napięciem to główne zadanie cewki zapłonowej w samochodzie. Niestety słabej jakości cewki powodują najczęściej przerwy w zapłonie oraz kłopoty z osiągami jednostki napędowej. Cewka zapłonowa NGK 48206 to produkt z najwyższej półki jakościowej, gwarantujący dostarczenie odpowiedniego napięcia zarówno z akumulatora, jak i alternatora. Rola cewki zapłonowej w silnikuCewka zapłonowa w samochodzie pełni rolę transformatora niskiego napięcia pozyskiwanego z akumulatora lub alternatora, zmieniającego je w napięcie o wysokim poziomie, które jest przekazywane do świecy zapłonowej. Niezbędnym warunkiem zainicjowania właściwej reakcji spalania w jednostce benzynowej jest dostarczenie wystarczającej energii iskry. Tak więc, maksymalna wartość napięcia powstającego w obwodzie wtórnym cewki ma zasadnicze znaczenie dla prawidłowego przebiegu procesu zapłonu. Cewka zapłonowa NGK 48206 posiada technologię wymaganą przez producentów samochodowych. Każda cewka zapłonowa tej marki powstaje w zgodzie ze specyfikacjami wyposażenia oryginalnego. Aby zapewnić odpowiedniej masy zalewowej bez pęcherzy powietrza, cewka zapłonowa NGK produkowana jest z wykorzystaniem metody odlewu podciśnieniowego. Cewka zapłonowa NGK 48206 powstaje z wykorzystaniem materiałów odpornych na wysoką temperaturę oraz wilgoć panującą w komorze silnika. Jest to o tyle ważne, że opary oleju oraz paliwa w jednostce napędowej są w stanie uszkodzić obudowę słabej jakości cewki zapłonowej, co finalnie wpłynie na jej kiepskie funkcjonowanie. Cewka zapłonowa NGK jest odporna na zwarcia, a także posiada właściwie zwymiarowane powierzchnie chłodzące odpowiedzialne za odprowadzanie ciepła oraz stabilność temperaturową. Dodatkowo cewka zapłonowa 48206 zapewnia wysoką odporność na oddziaływanie rozprysków wody oraz negatywny wpływ słonej wody. Zastosowanie cewek zapłonowych NGKCewka zapłonowa NGK 48206 jest dedykowana przede wszystkim do pracy w silnikach marek Alpina, BMW, Citroen, Mini, Peugeot czy też Rolls-Royce. |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ANGLI | 15 204 |
BBT | IC 09107 |
BBT | IC 09108 |
BBT | IC 09108026 |
BBT | IC 09112 |
BMW | 0 148 594 |
BMW | 1 712 219 |
BMW | 1 712 223 |
BMW | 12 13 0 148 594 |
BMW | 12 13 1 712 219 |
BMW | 12 13 1 712 223 |
BMW | 12 13 5 A06 753 |
BMW | 12 13 7 550 012 |
BMW | 12 13 7 551 049 |
BMW | 12 13 7 551 260 |
BMW | 12 13 7 562 744 |
BMW | 12 13 7 571 643 |
BMW | 12 13 7 575 010 |
BMW | 12 13 7 594 596 |
BMW | 12 13 7 594 937 |
BMW | 12 13 7 594 938 |
BMW | 12 13 8 616 153 |
BMW | 12 13 8 647 689 |
BMW | 12 13 8 657 273 |
BMW | 7 550 012 |
BMW | 7 551 049 |
BMW | 7 551 260 |
BMW | 7 562 744 |
BMW | 7 571 643 |
BMW | 7 575 010 |
BMW | 7 594 596 |
BMW | 7 594 937 |
BMW | 7 594 938 |
BMW | 8 616 153 |
BMW | 8 647 689 |
BMW | 8 657 273 |
BORGW BERU | 0 040 100 324 |
BORGW BERU | 0 040 102 143 |
BORGW BERU | ZS 324 |
BORGW BERU | ZSE 143 |
BOSCH | 0 221 504 100 |
BOSCH | 0 221 504 464 |
BOSCH | 0 221 504 467 |
BOSCH | 0 221 504 470 |
BOSCH | 0 221 504 800 |
BRECAV | 104.003 |
BRECAV | 104.004 |
BREMI | 20110 |
BREMI | 20438 |
CITRO | 5970.64 |
CITRO | 5970.91 |
CITRO | 98067027 80 |
CITRO | V7562744 |
CITRO | V756274480 |
CITRO | V757164380 |
DELPHI | GN10210 |
DELPHI | GN10210-12B1 |
DELPHI | GN10571 |
DELPHI | GN10571-12B1 |
DELPHI | GN10572-12B1 |
EFI AUTOMO | 155 049 |
EFI AUTOMO | 155 190 |
EFI AUTOMO | 155136 |
ERA | 880 107 |
ERA | 880 424 |
ERA | 880 426 |
ERA | 880200 |
FACET | 9.6375 |
FACET | EPS 1.970.475 |
FACET | KW 470 475 |
FAE | 80247 |
FEBI | 36100 |
HBJAKOPART | 19 050 027 |
HELLA | 5DA 193 175 491 |
HELLA | 5DA 358 000 441 |
HELLA | 5DA 358 057 001 |
HELLA | 5DA 358 057 081 |
HELLA | 5DA 749 475 851 |
HOFFER | 801 0351 |
HOFFER | 801 0530 |
JANMOR | JM5230 |
LUCAS | DMB877 |
MEATDORIA | 103 51 |
MEATDORIA | 105 30 |
METZGER | 0 880 250 |
METZGER | 0880014 |
MEYLE | 314 885 0000 |
MINI | 0 148 594 |
MINI | 1 712 219 |
MINI | 1 712 223 |
MINI | 12 13 0 148 594 |
MINI | 12 13 1 712 219 |
MINI | 12 13 1 712 223 |
MINI | 12 13 5 A06 753 |
MINI | 12 13 7 550 012 |
MINI | 12 13 7 551 049 |
MINI | 12 13 7 551 260 |
MINI | 12 13 7 562 744 |
MINI | 12 13 7 571 643 |
MINI | 12 13 7 575 010 |
MINI | 12 13 7 594 596 |
MINI | 12 13 7 594 937 |
MINI | 12 13 7 594 938 |
MINI | 12 13 8 616 153 |
MINI | 12 13 8 647 689 |
MINI | 12 13 8 657 273 |
MINI | 7 550 012 |
MINI | 7 551 049 |
MINI | 7 551 260 |
MINI | 7 562 744 |
MINI | 7 571 643 |
MINI | 7 575 010 |
MINI | 7 594 596 |
MINI | 7 594 937 |
MINI | 7 594 938 |
MINI | 8 616 153 |
MINI | 8 647 689 |
MINI | 8 657 273 |
PEUGEOT | 5970.64 |
PEUGEOT | 5970.91 |
PEUGEOT | V7562744 |
PEUGEOT | V757164380 |
SIDAT | 85.30133 |
SIDAT | 85.30154 |
SIDAT | 85.30251 |
TESLA | CL 602 |
TESLA | CL603 |
TRISCAN | 886 011 011 |
TRISCAN | 886 011 013 |
Dowiedz się więcej:
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?
Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę
Odbierz 8% rabatu na części układu zapłonowego!
WSZYSTKIE ŚWIECE I PRZEWODY ZAPŁONOWE 8% TANIEJ!
Odbierz 10% rabatu na części układu zapłonowego!
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części
Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?
Opinie o Cewka zapłonowa 48206 NGK
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Dość dobra cena jak za cewkę zapłonową od NGK. Zamówiłem je do swojego Forda i wszystko działa ok. W sklepie kupuje juz chwile i zawsze wszystko na czas. Fachowe doradztwo o każdej porze. Warto czasem zadzwonic i dopytac. Jestem zadowolony z obsługi. Ocena 5/5
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Faktycznie wymiana wymaga trochę precyzji, ale cewka bardzo dobrze się sprawdza. Produkt dobrej jakości
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Po 150 tys km przebiegu miałem problem z cewką zapłonową i od razu stwierdziłem, że muszę ją wymienić. Zdecydowałem się na zakup tej z NGK, gdyż uważam że to najlepsza firma jeśli chodzi o części do układu zapłonowego. Po zamontowaniu wszystko wróciło do normy. Polecam!!
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Bardzo ciekawy producent, jest nowością na rynku, ale bardzo dobrze jakościowo wypada na tle innych.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Ta cewka stosowana jest również na pierwszy montaż auta, dlateg w aftermarkecie nie można sprzedawać jej z numerami producenta aut!!
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Cewka zapłonowa 48206
Cewka zapłonowa / zespół cewek
Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.
To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.
Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.
Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.
Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.
NGK
NGK to wiodący producent elementów układu zapłonowego. Firma od ponad 80 lat produkuje świece zapłonowe, nieustannie udoskonalając swoje produkty. Obecnie świece zapłonowe NGK słyną z nowoczesności, gdyż głównym celem firmy jest dostarczanie klientom zaawansowanych technologicznie części zapłonowych. Przedsiębiorstwo NGK to największy producent tego typu elementów, które zapewniają błyskawiczny zapłon nawet w trudnych warunkach. Podstawę oferty przedsiębiorstwa stanowią nowoczesne świece irydowe i platynowe. Niemniej jednak firma pragnie spełniać potrzeby wszystkich kierowców, przez co jej oferta świec zapłonowych jest o wiele bogatsza. Znajdują się w niej również m.in. świece hybrydowe, LPG czy też modele z elektrodami bocznymi. Ponadto, oferta firmy NGK to szeroki wybór cewek zapłonowych, które pod względem niezawodności ani trochę nie ustępują świecom NGK.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma NGK poszerzyła swoją ofertę, wprowadzając do niej elementy elektroniki. Ważne miejsce w ofercie zajmują dzisiaj sondy lambda, niezbędne dla pomiaru tlenu obecnego w spalinach. Ponadto, NGK oferuje również czujniki temperatury odprowadzanych spalin oraz czujniki ciśnienia.
NGK to ogromna korporacja, pod której zarządem znajduje się kilkadziesiąt spółek. Zakres działania firmy jest zatem ogromny i sięga wszystkich kontynentów. Firma zaopatruje kierowców poruszających się samochodami osobowymi, jednak jej produkty sprawdzają się również w pojazdach sportowych. Mowa tutaj nie tylko o samochodach rajdowych, ale również o pojazdach Formuły 1.