Cewka zapłonowa NGK 48206

Cewka zapłonowa NGK  48206
Cewka zapłonowa NGK 48206
Powiększ
NGK

Producent: NGK

Kod produktu: 48206

Jednostka: szt.

Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1

Ilość biegunów: 3

Cewka zapłonowa: Rodzaj połączenia SAE

EAN: 4010326482066

Numer katalogowy: U5055

Stan: Fabrycznie nowy

102,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny 3szt. do Wysyłki OD RĘKI!    ?

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Cewka zapłonowa 48206 NGK

Parametry
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Ilość biegunów:  3
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE

Szczegółowy opis NGK 48206 Cewka zapłonowa

Zasilanie wysokim napięciem to główne zadanie cewki zapłonowej w samochodzie. Niestety słabej jakości cewki powodują najczęściej przerwy w zapłonie oraz kłopoty z osiągami jednostki napędowej. Cewka zapłonowa NGK 48206 to produkt z najwyższej półki jakościowej, gwarantujący dostarczenie odpowiedniego napięcia zarówno z akumulatora, jak i alternatora.

Rola cewki zapłonowej w silniku

Cewka zapłonowa w samochodzie pełni rolę transformatora niskiego napięcia pozyskiwanego z akumulatora lub alternatora, zmieniającego je w napięcie o wysokim poziomie, które jest przekazywane do świecy zapłonowej. Niezbędnym warunkiem zainicjowania właściwej reakcji spalania w jednostce benzynowej jest dostarczenie wystarczającej energii iskry. Tak więc, maksymalna wartość napięcia powstającego w obwodzie wtórnym cewki ma zasadnicze znaczenie dla prawidłowego przebiegu procesu zapłonu.

Cewka zapłonowa NGK 48206 posiada technologię wymaganą przez producentów samochodowych. Każda cewka zapłonowa tej marki powstaje w zgodzie ze specyfikacjami wyposażenia oryginalnego. Aby zapewnić odpowiedniej masy zalewowej bez pęcherzy powietrza, cewka zapłonowa NGK produkowana jest z wykorzystaniem metody odlewu podciśnieniowego.

Cewka zapłonowa NGK 48206 powstaje z wykorzystaniem materiałów odpornych na wysoką temperaturę oraz wilgoć panującą w komorze silnika. Jest to o tyle ważne, że opary oleju oraz paliwa w jednostce napędowej są w stanie uszkodzić obudowę słabej jakości cewki zapłonowej, co finalnie wpłynie na jej kiepskie funkcjonowanie. Cewka zapłonowa NGK jest odporna na zwarcia, a także posiada właściwie zwymiarowane powierzchnie chłodzące odpowiedzialne za odprowadzanie ciepła oraz stabilność temperaturową. Dodatkowo cewka zapłonowa 48206 zapewnia wysoką odporność na oddziaływanie rozprysków wody oraz negatywny wpływ słonej wody.

Zastosowanie cewek zapłonowych NGK

Cewka zapłonowa NGK 48206 jest dedykowana przede wszystkim do pracy w silnikach marek Alpina, BMW, Citroen, Mini, Peugeot czy też Rolls-Royce.

Widok karty produktu w PDF: Cewka zapłonowa (NGK 48206)
Część znajduje się w kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ANGLI 15 204
BBT IC 09107
BBT IC 09108
BBT IC 09108026
BBT IC 09112
BMW 0 148 594
BMW 1 712 219
BMW 1 712 223
BMW 12 13 0 148 594
BMW 12 13 1 712 219
BMW 12 13 1 712 223
BMW 12 13 5 A06 753
BMW 12 13 7 550 012
BMW 12 13 7 551 049
BMW 12 13 7 551 260
BMW 12 13 7 562 744
BMW 12 13 7 571 643
BMW 12 13 7 575 010
BMW 12 13 7 594 596
BMW 12 13 7 594 937
BMW 12 13 7 594 938
BMW 12 13 8 616 153
BMW 12 13 8 647 689
BMW 12 13 8 657 273
BMW 7 550 012
BMW 7 551 049
BMW 7 551 260
BMW 7 562 744
BMW 7 571 643
BMW 7 575 010
BMW 7 594 596
BMW 7 594 937
BMW 7 594 938
BMW 8 616 153
BMW 8 647 689
BMW 8 657 273
BORGW BERU 0 040 100 324
BORGW BERU 0 040 102 143
BORGW BERU ZS 324
BORGW BERU ZSE 143
BOSCH 0 221 504 100
BOSCH 0 221 504 464
BOSCH 0 221 504 467
BOSCH 0 221 504 470
BOSCH 0 221 504 800
BRECAV 104.003
BRECAV 104.004
BREMI 20110
BREMI 20438
CITRO 5970.64
CITRO 5970.91
CITRO 98067027 80
CITRO V7562744
CITRO V756274480
CITRO V757164380
DELPHI GN10210
DELPHI GN10210-12B1
DELPHI GN10571
DELPHI GN10571-12B1
DELPHI GN10572-12B1
EFI AUTOMO 155 049
EFI AUTOMO 155 190
EFI AUTOMO 155136
ERA 880 107
ERA 880 424
ERA 880 426
ERA 880200
FACET 9.6375
FACET EPS 1.970.475
FACET KW 470 475
FAE 80247
FEBI 36100
HBJAKOPART 19 050 027
HELLA 5DA 193 175 491
HELLA 5DA 358 000 441
HELLA 5DA 358 057 001
HELLA 5DA 358 057 081
HELLA 5DA 749 475 851
HOFFER 801 0351
HOFFER 801 0530
JANMOR JM5230
LUCAS DMB877
MEATDORIA 103 51
MEATDORIA 105 30
METZGER 0 880 250
METZGER 0880014
MEYLE 314 885 0000
MINI 0 148 594
MINI 1 712 219
MINI 1 712 223
MINI 12 13 0 148 594
MINI 12 13 1 712 219
MINI 12 13 1 712 223
MINI 12 13 5 A06 753
MINI 12 13 7 550 012
MINI 12 13 7 551 049
MINI 12 13 7 551 260
MINI 12 13 7 562 744
MINI 12 13 7 571 643
MINI 12 13 7 575 010
MINI 12 13 7 594 596
MINI 12 13 7 594 937
MINI 12 13 7 594 938
MINI 12 13 8 616 153
MINI 12 13 8 647 689
MINI 12 13 8 657 273
MINI 7 550 012
MINI 7 551 049
MINI 7 551 260
MINI 7 562 744
MINI 7 571 643
MINI 7 575 010
MINI 7 594 596
MINI 7 594 937
MINI 7 594 938
MINI 8 616 153
MINI 8 647 689
MINI 8 657 273
PEUGEOT 5970.64
PEUGEOT 5970.91
PEUGEOT V7562744
PEUGEOT V757164380
SIDAT 85.30133
SIDAT 85.30154
SIDAT 85.30251
TESLA CL 602
TESLA CL603
TRISCAN 886 011 011
TRISCAN 886 011 013
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (16)

Opinie o Cewka zapłonowa 48206 NGK

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2020-12-30
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Dość dobra cena jak za cewkę zapłonową od NGK. Zamówiłem je do swojego Forda i wszystko działa ok. W sklepie kupuje juz chwile i zawsze wszystko na czas. Fachowe doradztwo o każdej porze. Warto czasem zadzwonic i dopytac. Jestem zadowolony z obsługi. Ocena 5/5

opinie puchar
2021-01-13
4/5
Jakość:
4/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
4/5
Ocena użytkownika
4/5
Ogólne wrażenia
4/5

Faktycznie wymiana wymaga trochę precyzji, ale cewka bardzo dobrze się sprawdza. Produkt dobrej jakości

opinie puchar
2020-10-06
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Po 150 tys km przebiegu miałem problem z cewką zapłonową i od razu stwierdziłem, że muszę ją wymienić. Zdecydowałem się na zakup tej z NGK, gdyż uważam że to najlepsza firma jeśli chodzi o części do układu zapłonowego. Po zamontowaniu wszystko wróciło do normy. Polecam!!

opinie puchar
2020-02-15
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Bardzo ciekawy producent, jest nowością na rynku, ale bardzo dobrze jakościowo wypada na tle innych.

opinie puchar
2019-03-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
POLECAM LEKTURĘ: https://www.iparts.pl/artykuly/spilowane-numery-oem-norma-czy-oszustwo,28.html

Ta cewka stosowana jest również na pierwszy montaż auta, dlateg w aftermarkecie nie można sprzedawać jej z numerami producenta aut!!
opinie puchar
2019-03-01
3/5
Jakość:
2/5
Precyzja:
2/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownika
3/5
Ogólne wrażenia
3/5
Usuwanie poprzez spiłowanie oznaczenia cewki na obudowie to skandal. Ponoć tego wymaga producent, ale w ofercie nic o tym nie napisano, a pomoże to pogorszyć własności dielektryczne. Napiszcie to w karcie produktu, a nie ukrywajcie gdzieś w strukturze strony
opinie puchar
2018-08-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Łatwy montaż z uwagi na brak zawleczki do gniazda. Wymaga za to więcej siły przy umieszczeniu na świecy z uwagi na zastosowanie zaślepki plastikowej na otwór. Pomijając kwestię wymiany, różnicy w działaniu do oryginału nie odczuwam. Jakość/ cena super wypada.
opinie puchar
2017-11-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Cewki sprawdzają się bez zarzutu
opinie puchar
2017-08-16
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam ten produkt.
opinie puchar
2017-01-14
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
obsługa z infolini doradziła fachowo, cena za część realna i do przyjęcia, oryginał turecki od jetty padł po 60 tyś. km. polecam
opinie puchar
2015-05-19
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo dobra jakość tej części. Wszystko w porządku.
opinie puchar
2015-02-24
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Nie ma różnicy w porównaniu z orginałem.
opinie puchar
2015-02-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam !
opinie puchar
2015-01-13
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
2 Lata bez problemu
opinie puchar
2015-01-05
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Bardzo dobra jakość! Auto odpala jak szalone :)
opinie puchar
2014-10-31
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
4/5
Ogólne wrażenia
5/5
cewka działa sprawnie

Co sądzisz o produkcie: Cewka zapłonowa?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Cewka zapłonowa 48206

Cewka zapłonowa / zespół cewek

Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.

To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.

Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.

Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.

Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.

NGK

NGK to wiodący producent elementów układu zapłonowego. Firma od ponad 80 lat produkuje świece zapłonowe, nieustannie udoskonalając swoje produkty. Obecnie świece zapłonowe NGK słyną z nowoczesności, gdyż głównym celem firmy jest dostarczanie klientom zaawansowanych technologicznie części zapłonowych. Przedsiębiorstwo NGK to największy producent tego typu elementów, które zapewniają błyskawiczny zapłon nawet w trudnych warunkach. Podstawę oferty przedsiębiorstwa stanowią nowoczesne świece irydowe i platynowe. Niemniej jednak firma pragnie spełniać potrzeby wszystkich kierowców, przez co jej oferta świec zapłonowych jest o wiele bogatsza. Znajdują się w niej również m.in. świece hybrydowe, LPG czy też modele z elektrodami bocznymi. Ponadto, oferta firmy NGK to szeroki wybór cewek zapłonowych, które pod względem niezawodności ani trochę nie ustępują świecom NGK.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma NGK poszerzyła swoją ofertę, wprowadzając do niej elementy elektroniki. Ważne miejsce w ofercie zajmują dzisiaj sondy lambda, niezbędne dla pomiaru tlenu obecnego w spalinach. Ponadto, NGK oferuje również czujniki temperatury odprowadzanych spalin oraz czujniki ciśnienia.

NGK to ogromna korporacja, pod której zarządem znajduje się kilkadziesiąt spółek. Zakres działania firmy jest zatem ogromny i sięga wszystkich kontynentów. Firma zaopatruje kierowców poruszających się samochodami osobowymi, jednak jej produkty sprawdzają się również w pojazdach sportowych. Mowa tutaj nie tylko o samochodach rajdowych, ale również o pojazdach Formuły 1.

Obsługa klienta