Dodatkowe informacje o Cewka zapłonowa ZSE030 BERU
Parametry | |
Technika połączeń: | SAE-Kontaktfeder |
Technika połączeń: | Spark Spring |
Cewka zapłonowa: | Rodzaj połączenia SAE |
Cewka zapłonowa: | Łącznie ze złączem do świecy |
Ilość połączeń: | 1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Ilość biegunów: | 4 |
Długość wraz z wtyczką [cm]: | 14 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 036905100A |
AUDI | 036905100B |
AUDI | 036905100C |
AUDI | 036905100D |
AUDI | 036905715 |
AUDI | 036905715A |
AUDI | 036905715C |
AUDI | 036905715E |
AUDI | 036905715F |
AUDI | 036905715G |
AUDI | 036905715H |
BBT | IC0 3101 |
BOSCH | 0 986 221 023 |
BREMI | 20117 |
CHAMPION | BAE 403 AE/245 |
CHAMPION | BAE 408 AE |
CHAMPION | BAE408AE/245 |
DELPHI | CE20030-12B1 |
EFI AUTOMO | 157400 |
ERA | 880006 |
FACET | 9.6374 |
FEBI | 22038 |
FISPA | 85.30165 |
HBELPARTS | 19050004 |
HELLA | 5DA 749 475-861 |
HOFFER | 8010329 |
HOFFER | 8010478 |
HUECO | 13 3807 |
INTERMOTOR | 12727 |
INTERMOTOR | CP003 |
INTERMOTOR | CU1092 |
INTERMOTOR | IIS042 |
JANMOR | JM5011 |
JPG | 905066001 |
KAGER | 00-0914 |
KAGER | 60-0061 |
LUOS | L740401 |
MAPCO | 80886 |
MEATDORIA | 10329 |
MEATDORIA | 10478 |
METZGER | 0880101 |
MEYLE | 100 885 0040 |
NGK | 48003 |
NGK | U5002 |
PEX | 110.037 |
QUINTON HA | XIC 8200 |
SEAT | 036905100A |
SEAT | 036905100B |
SEAT | 036905100C |
SEAT | 036905100D |
SEAT | 036905715 |
SEAT | 036905715A |
SEAT | 036905715C |
SEAT | 036905715E |
SEAT | 036905715F |
SEAT | 036905715G |
SEAT | 036905715H |
SIDAT | 85.30165 |
SKODA | 036905100A |
SKODA | 036905100B |
SKODA | 036905100C |
SKODA | 036905100D |
SKODA | 036905715 |
SKODA | 036905715A |
SKODA | 036905715C |
SKODA | 036905715E |
SKODA | 036905715F |
SKODA | 036905715G |
SKODA | 036905715H |
SWAG | 30 92 2038 |
TESLA | CL003 |
TOPRAN | 109039 |
TRISCAN | 8860 29024 |
VAG | 036 905 100 A |
VAG | 036 905 100 B |
VAG | 036 905 100 C |
VAG | 036 905 100 D |
VAG | 036 905 715 |
VAG | 036 905 715 A |
VAG | 036 905 715 C |
VAG | 036 905 715 E |
VAG | 036 905 715 F |
VAG | 036 905 715 G |
VALEO | 245141 |
VEMO | 10-70-0012 |
VEMO | V10-70-0012 |
VW | 036905100A |
VW | 036905100B |
VW | 036905100C |
VW | 036905100D |
VW | 036905715 |
VW | 036905715A |
VW | 036905715C |
VW | 036905715E |
VW | 036905715F |
VW | 036905715G |
VW | 036905715H |
Dowiedz się więcej:
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?
Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę
Odbierz 8% rabatu na części układu zapłonowego!
WSZYSTKIE ŚWIECE I PRZEWODY ZAPŁONOWE 8% TANIEJ!
Odbierz 10% rabatu na części układu zapłonowego!
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części
Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?
Opinie o Cewka zapłonowa ZSE030 BERU
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Miałem problemy z uruchomieniem silnika i okazało się, ze chodzi o cewkę zapłonową. Kupiłem cewkę marki Beru i jak mechanik mi ją zamontował problem minął. W iParts znalazłem najtaniej ten produkt, dlatego zdecydowałem się na zakup. To moja pierwsza transakcja w tym sklepie i pewnie nie ostatnia
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Cewka zapłonowa ZSE030
Cewka zapłonowa / zespół cewek
Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.
To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.
Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.
Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.
Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.
BERU
Beru to niemiecka marka, która produkuje części samochodowe znane z bardzo dobrej jakości i atrakcyjnej ceny. Firma jest jednym z wiodących dostawców świec żarowych na rynku części zamiennych. Udział marki Beru w światowym rynku motoryzacyjnym wynosi około 40 procent dla świec żarowych do silników wysokoprężnych Diesla.
Beru należy do koncernu BorgWarner BERU Systems GmbH, wiodącego dostawcy części samochodowych w Europie. Osiągnięcie tak dobrych wyników nie było łatwe, ale dziś firma współpracuje z największymi producentami samochodów na świecie. Beru zaopatruje także niezależny rynek części zamiennych, gdzie marka jest bardzo dobrze znana i ceniona za dobry stosunek jakości do ceny.
Części samochodowe Beru przeznaczone są nie tylko do samochodów osobowych, ale także do aut dostawczych oraz ciężarowych. Rozwój oferty marki dotyczy przede wszystkim zastosowań elektronicznych w technologii czujników i różnych systemów zapłonowych. Beru dostarcza części zamienne na cały świat.
Podstawowe linie produkcyjne marki Beru to świece zapłonowe, sterowniki, świece żarowe i zestawy przewodów zapłonowych. Istnieje jednak także wiele innych części zamiennych Beru, które uzupełniają cały asortyment marki – m.in. systemy monitorowania ciśnienia w oponach lub innowacyjne czujniki kół.
Części samochodowe Beru korzystają z nowoczesnych technik inżynierii oprogramowania i ciągłego doskonalenia procesów produkcyjnych. Trwałość każdego elementu jest gwarantowana przez wiele lat. Części Beru to ponadto nie tylko niezawodne i ekonomiczne podzespoły, ale także przyjazne dla środowiska.