Uszczelniacze wału Mazda 323 F V (BA) (1994.07 - 1998.09) 2.0 24V (BAEP) liftback 144KM, 106kW (1994.08 - 1998.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 29
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Mazda 323 F V (BA) 2.0 24V (BAEP)
Marka:
Mazda
Model(typ):
323 F V (BA)
Produkcja od:
1994.08
Produkcja do:
1998.09
Moc silnika [kW]:
106
Moc silnika [KM]:
144
Pojemność oficjalna [ccm]:
1995
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1995
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
liftback
KF
1994.08
1998.09