Uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego Mazda 626 V Hatchback (GF) (1997.05 - 2002.12) 2.0 H.P. (GFER) liftback 136KM, 100kW (1998.02 - 2002.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 32
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda 626 V Hatchback (GF) 2.0 H.P. (GFER)
Marka:
Mazda
Model(typ):
626 V Hatchback (GF)
Produkcja od:
1998.02
Produkcja do:
2002.10
Moc silnika [kW]:
100
Moc silnika [KM]:
136
Pojemność oficjalna [ccm]:
1991
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1991
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
liftback
FS2C
1998.02
2002.10