Prowadnica zaworu oraz uszczelki Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) (od 2009.07) 4.0 V6 VVT-i (GRJ150_, GRJ125_, GRJ150) samochód terenowy zamknięty 282KM, 207kW (2009.08 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 23
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 4.0 V6 VVT-i (GRJ150_, GRJ125_, GRJ150)
Marka:
Toyota
Model(typ):
LAND CRUISER PRADO (_J15_)
Produkcja od:
2009.08
Moc silnika [kW]:
207
Moc silnika [KM]:
282
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3956
Pojemność litry:
4
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
1GR-FE
2009.08