Prowadnica zaworu oraz uszczelki Rover 400 II (XW) (1990.04 - 1995.04) 420 GTI/GSI/Vitesse sedan 140KM, 103kW (1992.02 - 1995.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 11
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Rover 400 II (XW) 420 GTI/GSI/Vitesse
Marka:
Rover
Model(typ):
400 II (XW)
Produkcja od:
1992.02
Produkcja do:
1995.04
Moc silnika [kW]:
103
Moc silnika [KM]:
140
Pojemność oficjalna [ccm]:
1994
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1994
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
20 M4F
1992.02
1995.04