Prowadnica zaworu oraz uszczelki Peugeot 806 (221) (1994.06 - 2002.08) 2.1 td 12V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW (1996.06 - 1999.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 40
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 806 (221) 2.1 td 12V
Marka:
Peugeot
Model(typ):
806 (221)
Produkcja od:
1996.06
Produkcja do:
1999.08
Moc silnika [kW]:
80
Moc silnika [KM]:
109
Pojemność oficjalna [ccm]:
2088
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2088
Pojemność litry:
2.1
Liczba cylindrów:
4
ABS:
1
Liczba zaworów na cylinder:
3
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
nadwozie wielkopojemne (MPV)
P8C (XUD11BTE)
1996.06
1999.08