Prowadnica zaworu oraz uszczelki Peugeot 205 I Kabriolet (741B, 20D) (1986.03 - 1995.11) 1.6 CTI kabriolet 103KM, 76kW (1986.03 - 1990.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 48
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 205 I Kabriolet (741B, 20D) 1.6 CTI
Marka:
Peugeot
Model(typ):
205 I Kabriolet (741B, 20D)
Produkcja od:
1986.04
Produkcja do:
1990.10
Moc silnika [kW]:
76
Moc silnika [KM]:
103
Pojemność oficjalna [ccm]:
1569
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1580
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
180A (XU5J),180Z (XU5J)
1986.04
1990.10