Prowadnica zaworu oraz uszczelki Peugeot 204 Break (1967.01 - 1977.10) 1.3 D Kombi 45KM, 33kW (1973.01 - 1977.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 57
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 204 Break 1.3 D
Marka:
Peugeot
Model(typ):
204 Break
Produkcja od:
1973.01
Produkcja do:
1977.10
Moc silnika [kW]:
33
Moc silnika [KM]:
45
Pojemność oficjalna [ccm]:
1347
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1357
Pojemność litry:
1.3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
XL4D
1973.01
1977.10