Prowadnica zaworu oraz uszczelki Mercedes-benz CLK Kabriolet (A208) (1998.03 - 2002.03) 230 Kompressor (208.448) kabriolet 197KM, 145kW (2000.06 - 2002.03)
Liczba produktów dla wybranego auta: 53
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz CLK Kabriolet (A208) 230 Kompressor (208.448)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
CLK Kabriolet (A208)
Produkcja od:
2000.06
Produkcja do:
2002.03
Moc silnika [kW]:
145
Moc silnika [KM]:
197
Pojemność oficjalna [ccm]:
2295
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2295
Pojemność litry:
2.3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
M 111.982
2000.06
2002.03