Prowadnica zaworu oraz uszczelki Mazda 626 III (GD) (1987.06 - 1992.05) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW (1987.07 - 1989.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 17
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP)
Marka:
Mazda
Model(typ):
626 III (GD)
Produkcja od:
1987.07
Produkcja do:
1989.09
Moc silnika [kW]:
109
Moc silnika [KM]:
148
Pojemność oficjalna [ccm]:
1984
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1998
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
FE (16V)
1987.07
1989.09