Prowadnica zaworu oraz uszczelki Land Rover FREELANDER I (L314) (1998.02 - 2006.10) 2.0 Td4 4x4 samochód terenowy zamknięty 109KM, 80kW (2001.03 - 2006.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 18
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 Td4 4x4
Marka:
Land Rover
Model(typ):
FREELANDER I (L314)
Produkcja od:
2001.03
Produkcja do:
2006.10
Moc silnika [kW]:
80
Moc silnika [KM]:
109
Pojemność oficjalna [ccm]:
1951
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1951
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
204D3
2001.03
2006.10