Prowadnica zaworu oraz uszczelki Ford TRANSIT Autobus (72E, 73E) (1965.11 - 1978.09) 1.7 1300 (820000) Autobus 65KM, 48kW (1966.01 - 1973.05)
Liczba produktów dla wybranego auta: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Ford TRANSIT Autobus (72E, 73E) 1.7 1300 (820000)
Marka:
Ford
Model(typ):
TRANSIT Autobus (72E, 73E)
Produkcja od:
1966.01
Produkcja do:
1973.05
Moc silnika [kW]:
48
Moc silnika [KM]:
65
Pojemność oficjalna [ccm]:
1688
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1699
Pojemność litry:
1.7
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
Autobus
EY
1966.01
1973.05