Prowadnica zaworu oraz uszczelki Ford GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU) (2010.12 - 2019.06) 1.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW (2012.10 - 2019.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 28
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Ford GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.0 EcoBoost
Marka:
Ford
Model(typ):
GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU)
Produkcja od:
2012.10
Moc silnika [kW]:
74
Moc silnika [KM]:
100
Pojemność rzeczywista [ccm]:
998
Pojemność litry:
1
Liczba cylindrów:
3
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
nadwozie wielkopojemne (MPV)
B3DA,M2DC,M2DA
2012.10