Pompa podciśnieniowa Vw CADDY III Nadwozie Pełne/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) (2004.03 - 2015.05) 2.0 TDI 16V Nadwozie pełne/minivan 140KM, 103kW (2010.11 - 2015.05)
Liczba produktów dla wybranego auta: 64
Sortuj:
Widok:
z 3
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Vw CADDY III Nadwozie Pełne/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 2.0 TDI 16V
Marka:
Vw
Model(typ):
CADDY III Nadwozie Pełne/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH)
Produkcja od:
2010.11
Produkcja do:
2015.05
Moc silnika [kW]:
103
Moc silnika [KM]:
140
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1968
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Furgon
CLCB,CFHC
2010.11
2015.05