Pompa podciśnieniowa Toyota CAMRY (_V2_) (1996.08 - 2004.02) 3.0 24V (MCV20_, MCV20) sedan 190KM, 140kW (1996.08 - 2001.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 47
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 24V (MCV20_, MCV20)
Marka:
Toyota
Model(typ):
CAMRY (_V2_)
Produkcja od:
1996.08
Produkcja do:
2001.11
Moc silnika [kW]:
140
Moc silnika [KM]:
190
Pojemność oficjalna [ccm]:
2995
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2995
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Rodzaj pojazdu:
sedan
1MZ-FE
1996.08
2001.11