Pompa podciśnieniowa Mazda 626 III (GD) (1987.06 - 1992.05) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW (1987.07 - 1991.07)
Liczba produktów dla wybranego auta: 6
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP)
Marka:
Mazda
Model(typ):
626 III (GD)
Produkcja od:
1987.07
Produkcja do:
1991.07
Moc silnika [kW]:
44
Moc silnika [KM]:
60
Pojemność oficjalna [ccm]:
1984
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1998
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
sedan
RF-N
1987.07
1991.07