Pompa podciśnieniowa Mazda 121 II (DB) (1990.11 - 1997.05) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW (1990.11 - 1996.03)
Liczba produktów dla wybranego auta: 28
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA)
Marka:
Mazda
Model(typ):
121 II (DB)
Produkcja od:
1990.11
Produkcja do:
1996.03
Moc silnika [kW]:
53
Moc silnika [KM]:
72
Pojemność oficjalna [ccm]:
1324
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1324
Pojemność litry:
1.3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
B3 (16V)
1990.11
1996.03