Pompa podciśnieniowa Honda CIVIC II Shuttle (EE) (1988.01 - 1995.02) 1.5 i 16V (EE2) Kombi 94KM, 69kW (1988.01 - 1991.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 21
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.5 i 16V (EE2)
Marka:
Honda
Model(typ):
CIVIC II Shuttle (EE)
Produkcja od:
1988.01
Produkcja do:
1991.11
Moc silnika [kW]:
69
Moc silnika [KM]:
94
Pojemność oficjalna [ccm]:
1493
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1493
Pojemność litry:
1.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kombi
D15B2
1988.01
1991.11