Pompa podciśnieniowa Ford TRANSIT Autobus (E_ _) (1994.06 - 2000.07) 2.0 (EBL, EBS, ECL, EDS, EDL, EGL, ESS, ESL, EUS) Autobus 114KM, 84kW (1994.08 - 2000.03)
Liczba produktów dla wybranego auta: 34
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Ford TRANSIT Autobus (E_ _) 2.0 (EBL, EBS, ECL, EDS, EDL, EGL, ESS, ESL, EUS)
Marka:
Ford
Model(typ):
TRANSIT Autobus (E_ _)
Produkcja od:
1995.09
Produkcja do:
2000.03
Moc silnika [kW]:
84
Moc silnika [KM]:
114
Pojemność oficjalna [ccm]:
1998
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1998
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Napięcie zasilania:
12
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Typ hamulców:
tarcza / bęben
System hamulców:
hydrauliczno-mechaniczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
Autobus
NSH,NSF,NSG
1995.09
2000.03