Panewki korbowodowe Toyota LITEACE Skrzynia (_M2_) (1979.10 - 1986.10) 1.3 (KM20) Skrzynia 57KM, 42kW (1979.10 - 1986.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 42
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Toyota LITEACE Skrzynia (_M2_) 1.3 (KM20)
Marka:
Toyota
Model(typ):
LITEACE Skrzynia (_M2_)
Produkcja od:
1979.10
Produkcja do:
1986.10
Moc silnika [kW]:
42
Moc silnika [KM]:
57
Pojemność oficjalna [ccm]:
1281
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1290
Pojemność litry:
1.3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
Furgon
4K,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4K-C,4
1979.10
1986.10