Panewki korbowodowe Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B903) (1995.01 - 2012.05) 314 4x4 Autobus 143KM, 105kW (2002.08 - 2006.05)
Liczba produktów dla wybranego auta: 16
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B903) 314 4x4
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
SPRINTER 3-t Autobus (B903)
Produkcja od:
2002.08
Produkcja do:
2006.05
Moc silnika [kW]:
105
Moc silnika [KM]:
143
Pojemność oficjalna [ccm]:
2295
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2295
Pojemność litry:
2.3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
Autobus
M 111.984
2002.08
2006.05