Osprzęt elektryczny silnika Saab 9-3 Kombi (E50) (2005.03 - 2015.02) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW (2011.01 - 2015.02)
Liczba produktów dla wybranego auta: 105
Sortuj:
Widok:
z 4
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower
Marka:
Saab
Model(typ):
9-3 Kombi (E50)
Produkcja od:
2011.01
Produkcja do:
2015.02
Moc silnika [kW]:
162
Moc silnika [KM]:
220
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1998
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
Benzyna / etanol
Rodzaj pojazdu:
kombi
A 20 NFT
2011.01
2015.02