Osprzęt elektryczny silnika Peugeot 208 I (CA_, CC_) (od 2012.03) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW (2012.03 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 310
Sortuj:
Widok:
z 11
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi
Marka:
Peugeot
Model(typ):
208 I (CA_, CC_)
Produkcja od:
2012.03
Moc silnika [kW]:
70
Moc silnika [KM]:
95
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1397
Pojemność litry:
1.4
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
liftback
EP3C,8FS (EP3)
2012.03