Osprzęt elektryczny silnika Peugeot 2008 I (CU_) (od 2013.03) 1.2 VTi SUV 82KM, 60kW (2013.03 - 2018.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 172
Sortuj:
Widok:
z 6
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 2008 I (CU_) 1.2 VTi
Marka:
Peugeot
Model(typ):
2008 I (CU_)
Produkcja od:
2013.03
Moc silnika [kW]:
60
Moc silnika [KM]:
82
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1199
Pojemność litry:
1.2
Liczba cylindrów:
3
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kombi
HMZ (EB2),HMZ (EB2F)
2013.03