Osprzęt elektryczny silnika Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) (od 2007.10) 1.8 DI-D (CX9A) liftback 150KM, 110kW (2010.06 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 166
Sortuj:
Widok:
z 6
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 1.8 DI-D (CX9A)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
LANCER VIII Sportback (CX_A)
Produkcja od:
2010.06
Moc silnika [kW]:
110
Moc silnika [KM]:
150
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1798
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
liftback
4N13
2010.06