Króćce oraz uszczelki chłodnicy Bmw X5 (E53) (2000.01 - 2006.12) 4.4 i SUV 286KM, 210kW (2000.01 - 2003.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 3
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Bmw X5 (E53) 4.4 i
Marka:
Bmw
Model(typ):
X5 (E53)
Produkcja od:
2000.05
Produkcja do:
2003.12
Moc silnika [kW]:
210
Moc silnika [KM]:
286
Pojemność oficjalna [ccm]:
4398
Pojemność rzeczywista [ccm]:
4398
Pojemność litry:
4.4
Liczba cylindrów:
8
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
M62 B44 (448S2)
2000.05
2003.12