Koło zamachowe Peugeot 607 (9D, 9U) (od 2000.01) 2.0 HDI sedan 136KM, 100kW (2005.09 - 2011.07)
Liczba produktów dla wybranego auta: 21
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Peugeot 607 (9D, 9U) 2.0 HDI
Marka:
Peugeot
Model(typ):
607 (9D, 9U)
Produkcja od:
2005.09
Produkcja do:
2011.07
Moc silnika [kW]:
100
Moc silnika [KM]:
136
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
sedan
RHR (DW10BTED4)
2005.09
2011.07