Głowica silnika Volvo C70 I Coupe (872) (1997.03 - 2002.09) 2.0 T coupe 226KM, 166kW (1997.03 - 2002.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Volvo C70 I Coupe (872) 2.0 T
Marka:
Volvo
Model(typ):
C70 I Coupe (872)
Produkcja od:
1997.03
Produkcja do:
2002.09
Moc silnika [kW]:
166
Moc silnika [KM]:
226
Pojemność oficjalna [ccm]:
1984
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1984
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
5
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
coupe
B 5204 T3
1997.03
2002.09