Głowica silnika Saab 900 I Combi Coupe (1978.06 - 1994.06) 2.0 c liftback 101KM, 74kW (1979.09 - 1988.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 0
Sortuj:
Widok:
z 0
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Saab 900 I Combi Coupe 2.0 c
Marka:
Saab
Model(typ):
900 I Combi Coupe
Produkcja od:
1979.09
Produkcja do:
1988.12
Moc silnika [kW]:
74
Moc silnika [KM]:
101
Pojemność oficjalna [ccm]:
1971
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1985
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
liftback
B 20,B201XC
1979.09
1988.12