Głowica silnika Opel COMBO Tour (2001.10 - 2011.12) 1.7 CDTI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 101KM, 74kW (2004.07 - 2011.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Opel COMBO Tour 1.7 CDTI 16V
Marka:
Opel
Model(typ):
COMBO Tour
Produkcja od:
2004.07
Produkcja do:
2011.12
Moc silnika [kW]:
74
Moc silnika [KM]:
101
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1686
Pojemność litry:
1.7
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Transmisja:
przekładnia mechaniczna
Rodzaj pojazdu:
nadwozie wielkopojemne (MPV)
Z 17 DTH
2004.07
2011.12