Głowica silnika Nissan PRIMERA Traveller (W10) (1990.07 - 1998.03) 1.6 i Kombi 102KM, 75kW (1991.02 - 1998.03)
Liczba produktów dla wybranego auta: 0
Sortuj:
Widok:
z 0
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Nissan PRIMERA Traveller (W10) 1.6 i
Marka:
Nissan
Model(typ):
PRIMERA Traveller (W10)
Produkcja od:
1991.02
Produkcja do:
1998.03
Moc silnika [kW]:
75
Moc silnika [KM]:
102
Pojemność oficjalna [ccm]:
1597
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1597
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
GA16DE
1991.02
1998.03